wtorek, 26 lutego 2013

3. WTORKOWE CZYTANECZKI - lista zakupów.



Dzisiaj kolejne ćwiczenie czytania dla dzieci dwujęzycznych - czytanie sylab otwartych (w języku polskim) - każdy sposób jest dobry! Każdy pomysł jest dobry!
Nasz pomysł ostatni to zapiski na zakupy. Zawsze przygotowuję dla męża listę zakupów. Najczęściej synek mu towarzyszy. Wpadłam na pomysł, żeby zakupy zrobił Makuś... Oczywiście napisaliśmy na tę okoliczność listę! Wymyśliłam i zapisałam wszystko to, co myślę, że umie przeczytać sam.
Oto nasza lista:


Oczywiście produkty dopasowałam też do naszych potrzeb... Zakupy się udały.

Dzieci dwujęzyczne mogą oczywiście realizować to zadanie w językach, które właśnie ćwiczą...
Polecam i życzę miłych zakupów.

5 komentarzy:

  1. Są u was w sklepach o tej porze roku maliny i jagody?

    OdpowiedzUsuń
  2. Są... takie mrożone... fuj... Ale czego się nie zje dla dobra sprawy... MALINY na gorąco były nawet ok. A JAGODY czekają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dziś kupiłam jagody, ale nie te prawdziwe leśne tylko borówki amerykańskie. To nie to samo...i nie barwią na niebiesko :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. niezła lista ;-)
    nasz Mikołaj też chodził z taką listą zakupów, tyle że pisałam mu też wyrazy które potrafił przeczytać globalnie (chleb, mleko etc.). A teraz już sam potrafi wszystko przeczytać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No myślę, żeby listę zmieniać... Jak już chrzest zakupowy przeszedł - to będziemy się "rozwijać".

      Usuń